Tarieven & Vergoedingen Fysio Koudekerk

Vergoedingen 2024

Fysiotherapie Koudekerk sluit geen contract af met de volgende verzekeraars:

• Caresq: eucare, aevitae
  • VGZ: IZZ, UMC, Univé, VGZ, IZA, United Consumers, ZEKUR, Zorgzaam, VGZbewuzt
  • Salland (voorheen ENO)

Waarom geen contract?

De administratieve lasten en gestelde eisen die in de contracten van bovenstaande verzekeraars staan zijn onwerkbaar geworden. Daarnaast zijn de tarieven die deze verzekeraars hanteren al meer dan 10 jaar niet geïndexeerd en liggen ver onder de kostprijs die door KPMG en GUPTA in een onafhankelijk onderzoek zijn vastgesteld.

Wat betekent dit voor jou?

Heb je in 2024 een verzekering bij bovenstaande verzekeraars dan ontvang je van ons de factuur en die dien je eerst zelf te betalen. Daarna dien je de rekening in bij jouw zorgverzekeraar.

Het verschilt per zorgverzekeraar hoe veel je vergoed krijgt. Raadpleeg voor het maken van een afspraak daarom altijd eerst je polisvoorwaarden en/of neem contact op met je verzekeraar hoeveel je terugkrijgt.

Met alle andere zorgverzekeraars hebben we contracten afgesloten!

Dit betekent dat wij de behandelingen rechtstreeks bij de verzekeraar declareren.

Indien je voor fysiotherapie verzekerd bent krijg je geen rekening thuis gestuurd.

Of je verzekerd bent voor fysiotherapie en  hoeveel behandelingen je vergoed krijgt kun je het beste navragen bij de verzekeraar.

Tarieven 2024

Behandeling

Behandeling Fysiotherapie

1ste behandeling ((intake, onderzoek, behandeling)